Αν θέλετε να προσθέσετε τη δική σας γνώμη, κριτική ή σχόλιο για το "φ", τότε πατήστε εδώ και συμπληρώστε την φόρμα.
What a great success that volume is!
……it is the whole book that is the amazing production, so beautiful,
sensually beautiful in the illustrations, and really clear in both the visuals and the displays. The articles seem accessible, but made doubly accessible by how they are displayed on the page, and by how they connect with each other. The mathematics that is presented is of prime importance for young students to achieve an understanding of the joys and the depth of our subject, and the periodical offers a wealth of suggestions to teachers as they prepare their classes. What a great success that volume is!
Warm regards,
Barry Mazur
Gerhard Gade University Professor, Harvard University
"Κρύβει πολύ ενθουσιασμό, δείχνει ότι αγαπάτε αυτό που κάνετε".
Persi Diaconis
Καθηγητής Παν/μίων Stanford κ' Harvard
The “magazine” is phenomenal
G’Day Sir: Thank you so much for sharing with a copy of the latest edition of PHI. The “magazine” is phenomenal. I am so very impressed with the production quality and the level of work it contains (from what I can tell from the diagrams and equations throughout!) I didn’t realize that sharing a copy with me meant such hefty postage for such a hefty book. Thank you so much for doing so. I am honored to have my article in the piece. This is clearly a tremendously fabulous service to educators in Greece.
Thank you for promoting mathematics so.
Cheers, Jim.
p.s.
Who does all the graphic layout work for you and prints the book? Is it difficult and expensive to create such a beautiful product? I am so very impressed
James Tanton
St. Mark’s Institute of Mathematics Founding Director
Ph.D. in mathematics Princeton University
Το "φ" μου έκανε ευχάριστη έκπληξη με την ποικιλία των θεμάτων του, ιδιαίτερα με τις ωραίες συνεντεύξεις και μου έδωσε την αισθηση ότι θεωρεί τα Μαθηματικά κάτι παραπάνω από λύσεις ασκήσεων. Γι' αυτό και μόνο, για την ευχάριστη ώρα που πέρασα διαβάζοντας το, σας στέλνω τα θερμά μου συγχαρητήρια και σας εύχομαι να εργάζεστε με το ίδιο κέφι για την έκδοση του "φ" για πολλά-πολλά χρόνια.
Πέτρος Δελλαπόρτας
Καθηγητής Οικον. Παν/μίον Αθήνας
Θεωρώ το «φ» ένα σημαντικό πολιτιστικό αγαθό για τον τόπο μας.
Το διαβάζω πάντα με μεγάλο ενδιαφέρον. Αλλά δεν έχω σήμερα κανένα τεύχος στο γραφείο μου. Ο λόγος είναι ότι μαθηματικοί, κυρίως νέοι και διακεκριμένοι, που τυχαίνει να μπουν στο γραφείο μου και να αναγνωρίσουν, ανάμεσα σε σωρούς χαρτιών και βιβλίων , κάποιο τεύχος του, το δανείζονται αμέσως για να το διαβάσουν και δεν το επιστρέφουν ποτέ.
Βασ. Δουγαλής
Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Αθηνών
Πρόεδρος Τμήματος Υπολογιστικών Μαθηματικών του Ι.Τ.Ε
"Η εκπαίδευση είναι ένα μεγάλο πρόβλημα και ο Βασ. Βισκαδουράκης ενδιαφέρεται για αυτό οργανώνοντας μια πολύ καλή έκδοση".
Στάθης Ζάχος
Καθηγητής Σ.Η.Μ.Μ.Υ. - Ε.Μ.Π.
Το περιοδικό «φ» είναι σήμερα το εγκυρότερο Μαθηματικό περιοδικό στον τόπο μας.
Το εκδίδει ο Βασίλης Βισκαδουράκης, Μ.Ed. Διδακτικής και Μεθοδολογίας των Μαθηματικών, Καθηγητής στο Πειραματικό Λύκειο της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά. Το «φ» εκδίδεται μία φορά τον χρόνο. Η ύλη που περιέχει είναι πλούσια και το περιοδικό, εκτός από ενδιαφέρον Μαθηματικό περιεχόμενο, είναι οπτικά και εκδοτικά ιδιαίτερα καλαίσθητο. Το συνιστάμε ανεπιφύλακτα.
Μιχάλης Λάμπρου
Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Κρήτης
Είχα την τύχη να γνωρίσω τον Βασίλη Βισκαδουράκη ως δάσκαλο. Στις σελίδες του "φ" αναγνωρίζω την αγάπη του για τα Μαθηματικά και το μεράκι με το οποίο περιέβαλε τη διδασκαλία τους. Με ιδιαίτερη χαρά τα βλέπω τώρα να φτάνουν σε χιλιάδες μαθητές και συναδέλφους. Πέρα από την ποιότητα των άρθρων του, το "φ" ξεχωρίζει για την προσέγγισή του στην ενασχόληση με τα Μαθηματικά. Περισσότερο από ένα περιοδικό για εξάσκηση είναι ένας τόπος συνάντησης και συζήτησης, εξίσου ενδιαφέρων για μαθητές και δασκάλους. Τα άρθρα με μαθηματικό περιεχόμενο συμπληρώνονται από άρθρα για την ιστορία των Μαθηματικών, ιδέες και σκέψεις για τη διδασκαλία τους, συνεντεύξεις και επίκαιρα. Το "φ" καλλιεργεί ένα αίσθημα κοινότητας σε όσους ενδιαφέρονται για τα Μαθηματικά και αναδεικνύει τη χαρούμενη και δημιουργική διάσταση της σπουδής τους. Βρίσκω όμορφο και χρήσιμο να υπάρχει ένα περιοδικό σαν το "φ" για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς και πιστεύω ότι αυτή η εκδοτική προσπάθεια αξίζει κάθε ενθάρρυνση.
Μιχάλης Λουλάκης
Αναπληρωτής Καθηγητής Σ.Ε.Μ.Φ.Ε.-Ε.Μ.Π.
Το περιοδικό "φ", προσφέρει με ιδιαίτερα ελκυστικό τρόπο μαθηματική παιδεία υψηλής στάθμης.
Υπάρχει πράγματι έλλειψη και ανάγκη για εκδόσεις που να παρουσιάζουν ποιότητα, ενδιαφέρον και πραγματικό προβληματισμό στην Μαθηματική Εκπαίδευση, και η προσπάθεια σας είναι άξια κάθε υποστήριξης. Είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσει και να επεκτείνει την κυκλοφορία του και την πολύτιμη συμβολή του το περιοδικό "φ", το οποίο προσφέρει με ιδιαίτερα ελκυστικό τρόπο μαθηματική παιδεία υψηλής στάθμης, κυρίως στους καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Είναι μια ανιδιοτελής πρωτοβουλία, την οποία υπηρετεί με συνέπεια και επιτυχία ο κ. Βασίλης Βισκαδουράκης, και η οποία αξίζει κάθε ηθικής και οικονομικής ενίσχυσης.
Στέλιος Νεγρεπόντης
Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Αθηνών
"Χαιρετίζω την έκδοση του "φ" και συγχαίρω τους εμπνευστές και τους δημιουργούς του. Το "φ" εντάσεται στον προβληματισμό γύρω από την Διδακτική, έχει την ευφυία νομίζω η ηγετική του ομάδα να το απευθύνει όχι στενά μόνο στους ειδικούς του τομέα αλλά σε μαθητές, σε δασκάλους των Μαθηματικών, σε γονείς, σε όλους όσους ενδιαφέρονται δηλαδή, και πιστεύω ότι και μόνο το γεγονός της έκδοσης ενός περιοδικού με τέτοια θεματική και τέτοιο δεδηλωμένο εύρος αναγνωστικού κοινού είναι ένα γεγονός χαρμόσυνο. Πόσο μάλλον που φαίνεται ήδη από το πρώτο τεύχος να έχει μία ποιότητα ιδιαίτερη, να είναι πολύ προσεγμένη έκδοση και να έχει ένα προβληματισμό ζωντανό και άμεσό.
Απόστολος Δοξιάδης
Μαθηματικός, Συγγραφέας, Σκηνοθέτης
Το «φ», ένα περιοδικό ευρωπαϊκού επιπέδου.
Το «φ» είναι ένα κόσμημα της μαθηματικής μας βιβλιογραφίας, ένα εξαιρετικό πνευματικό επίτευγμα. Πρόκειται για περιοδικό ευρωπαϊκού επιπέδου, που είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πως εκδίδεται κυρίως χάρη στις ατέλειωτες ώρες εργασίας και πνευματικού μόχθου ενός
ανθρώπου. Ειλικρινώς, είχα την εντύπωση ότι μόνον επιστημονικές ενώσεις και όχι μεμονωμένοι άνθρωποι θα μπορούσαν να εκδώσουν περιοδικό τέτοιας ποιότητας. Προφανώς, όμως, το ζήτημα δεν είναι ποσοτικό, αλλά ποιοτικό! Το «φ» θα έπρεπε να υπάρχει σε κάθε βιβλιοθήκη κάθε Γυμνασίου και Λυκείου μας, όπως και σε κάθε λέσχη καλού βιβλίου. Δυστυχώς, την Πολιτεία μας δεν φαίνεται να τη διακρίνουν τέτοιες ευαισθησίες, ώστε να αναλαμβάνει ανάλογες πρωτοβουλίες. Εναπόκειται στην κοινωνία των πολιτών να την υποκαταστήσει στο ρόλο της. Όλοι εμείς πρέπει να κάνουμε το παν, ώστε ο Βασίλης Βισκαδουράκης να συνεχίσει να μας χαρίζει ώρες πνευματικής απόλαυσης μέσα από τη μελέτη του «φ».
Γιώργος Λ. Ευαγγελόπουλος
Δικηγόρος, Επιστημονικός Συνεργάτης του Προέδρου της Δημοκρατίας (M.Sc στις Ευρωπαϊκές Σπουδές - LSE, Διδάκτωρ Διεθνών Σχέσεων–LSE)
Ξεφυλλίζοντας το "φ" νιώθεις ότι υπάρχει κάτι το - έντονα - ζωντανό σε μορφή και σε περιεχόμενο που ρουφιέται σελίδα-σελίδα. Το "φ" επικοινωνεί και δίνει πληροφορίες στο ουσιώδες με φυσικό τρόπο. Καταγράφει την ανάγκη προσδιορισμού της μάθησης σαν διαδρομή στο άγνωστο με μυστήριο και ομορφιά της προσωπικής πρόθεσης για δημιουργία. Το "φ" θέλει να παρακινήσει στη διαμόρφωση της πληρότητας και της ολότητας του μαθηματικού χώρου. 'Ερχεται να ρίξει φώς, τις περισσότερες φορές τα καταφέρνει, στις ανάγκες που υπάρχουν και μένουν ακάλυπτες και με κατανοητό τρόπο δείχνει λειτουργικά την πορεία που πρέπει να ακολουθηθεί.
Βαγγέλης Ζώτος
Μαθηματικός
Είναι γεγονός ότι η ποιότητα της μαθηματικής επιμόρφωσης βρίσκεται σε χαμηλό σημείο καθώς τα σεμινάρια και οι ημερίδες που διεξάγονται είναι ελάχιστα. Αν εξαιρέσουμε το Internet, όπου πράγματι υπάρχει μια κίνηση, τα έντυπα που κυκλοφορούν και είναι αμιγώς επιστημονικού περιεχομένου είναι λίγα. Γι αυτό αξίζει πολύ να επαινέσουμε και να προβάλουμε προσπάθειες όπως του εκδότη του "φ" που παλεύει μόνος σχεδόν μέσα σε μανιασμένα κύματα και πετυχαίνει το αδύνατο. Τη δημιουργία ενός πολύ ποιοτικού περιοδικού, με μεράκι, με άποψη, με ποικίλα θέματα, με ενημέρωση για την εκπαίδευση στο εξωτερικό, με θεωρητικά θέματα, με παιδαγωγικά, με συνεντεύξεις, με αφιερώματα. Είναι απίθανο να πιστέψει κανείς ότι είναι κατόρθωμα ενός μόνο ανθρώπου! Πρέπει τέτοιες προσπάθειες να τις αγκαλιάζουμε και να τις υποστηρίζουμε με κάθε τρόπο. Πρέπει να μπει στις σχολικές βιβλιοθήκες, και όχι μόνο εκεί αλλά και σε κάθε βιβλιοθήκη που διεκδικεί ένα κύρος.
Κουζελέας Ευστράτιος
Μαθηματικός –Μ.Ed. Διδακτικής και Μεθοδολογίας των Μαθηματικών
Πρόκειται για ένα θαυμαστό, πολύ επιτυχημένο, άριστο θα έλεγα, περιοδικό, που μας έλλειπε και το οποίο μου προξένησε μια πολύ ευχάρηστη έκπληξη. Με μια γρήγορη ματιά γίνεται αντιληπτό ότι στις σελίδες του περιοδικού σας πνέει ένας δυνατός και φρέσκος άνεμος. Επιθυμώ να ευχηθώ στο περιοδικό σας να συνεχίσει να κοσμεί τις βιβλιοθήκες μας, να μας εντυπωσιάζει με τα ωραία και πρωτότυπα άρθρα του και να μας δίνει χαρά και απόλαυση για πάρα πολλά χρόνια.
Νίκος Κυριαζής
Γεωμέτρης - Ερευνητής
Ενα εντυπωσιακό επιστημονικό περιοδικό υψηλής ποιότητας και περιεχομένου.Τα τεύχη Του "φ" είναι συλλεκτικά.
Αθανάσιος Λιπορδέζης
Μαθηματικός, Πρόεδρος Παραρτ. Ε.Μ.Ε Ροδόπης
Μέσα στην ομοιομορφία της σχετικά φτωχής ελληνικής μαθηματικής βιβλιογραφίας ξεχωρίζει μια περιοδική έκδοση. Πρόκειται για το "φ", που αποτελεί προσωπικό μόχθο του καθηγητή μαθηματικών στην Ιωνίδειο Σχολή Πειραιά, Βασ. Βισκαδουράκη. Το "φ" ξαφνιάζει ευχάριστα. Πρώτα - πρώτα γιατί είναι περιοδική έκδοση. Ξαφνιάζει επίσης για τον πλούτο και την ποιότητα του περιεχομένου του.Δεν μπορεί να μην παρατηρήσει κανείς την πληρότητα και σαφήνεια στην παρουσίαση των μαθηματικών εννοιών, όπως επίσης την απλότητα της αφηγηματικής γλώσσας των άρθρων του
Μαλβίνα Παπαδάκη
Μαθηματικός Πειρ. Σχολείου Παν/μίου Αθηνών
Το Μαθηματικό περιοδικό ‘‘το «φ»’’ (που επιμελείται και εκδίδει ο Βασίλης Βισκαδουράκης) είναι ανάγκη να γίνει γνωστό στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα των δασκάλων των μαθηματικών, να μπει σ’ όλα τα σχολεία, να αποτελέσει αντικείμενο, εφόδιο μελέτης και προβληματισμού για εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Είναι κοινή η εκτίμηση της ελληνικής κοινωνίας ότι τα εκπαιδευτικά πράγματα της πατρίδας μας πάνε από το κακό στο χειρότερο. Δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση η κατάσταση στη μαθηματική εκπαίδευση. Οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί, δάσκαλοι των Μαθηματικών βιώνουμε καθημερινά την απαξίωση του δημόσιου σχολείου, ως χώρου καλλιέργειας της μαθηματικής σκέψης. Οι αιτίες μιας τέτοιας στροφής της κοινωνίας (συμπεριλαμβανομένων των μαθητών, γονέων, και όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία) είναι πολλές και ποικίλες. Πολλοί αναρωτιούνται αν είναι δυνατό να υπάρξει έξοδος από την κρίση αυτή. Αν είναι δυνατόν να σταθεί στα πόδια της η δημόσια εκπαίδευση και συνακόλουθα η μαθηματική εκπαίδευση στηριγμένη στις σύγχρονες διδακτικές αντιλήψεις οι οποίες βασίζονται στην επιστημονική έρευνα. Είναι δυνατόν η Μαθηματική Εκπαίδευση και Παιδεία να αποτελέσει εφόδιο αντιμετώπισης της ζωής για τους νέους ανθρώπους; Με ποιο διδακτικό υλικό; Ποια προγράμματα σπουδών; Ποια εκπαιδευτική πολιτική; Ποια είναι η σχετική διεθνής εμπειρία; Το μαθηματικό περιοδικό «φ» έχει μεγάλη συμβολή, τα τελευταία 6 χρόνια, στις αναζητήσεις και στο διάλογο που αναπτύσσεται στα πλαίσια της μαθηματικής κοινότητας γι’ αυτά ακριβώς τα ζητήματα. Επιχειρεί να θέσει ερωτήματα, να προτείνει νέες διδακτικές προσεγγίσεις στα σχολικά μαθηματικά, να ενημερώσει για τις διεθνείς εξελίξεις στη μαθηματική έρευνα και στη διδακτική των Μαθηματικών, να έρθει πιο κοντά στον αποδέκτη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στο μαθητή. Τώρα, μετά από 6 χρόνια ανελλιπούς έκδοσης του περιοδικού, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι το «φ» συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εκδοτικών προσπαθειών στην περιοχή της Διδακτικής των Μαθηματικών στην χώρα μας. Εκπληρώνει όχι μόνο τα αποδεκτά standards αποδοχής του ως άρτιου εκπαιδευτικού περιοδικού στον ελληνικό χώρο, αλλά μπορεί επάξια να συγκριθεί με ανάλογα περιοδικά στο διεθνές πεδίο. Μια τέτοια προσπάθεια είναι ανάγκη να γίνει γνωστή στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα των δασκάλων των μαθηματικών, να μπει σ’ όλα τα σχολεία, να αποτελέσει αντικείμενο, εφόδιο μελέτης και προβληματισμού για εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Αν θέλουμε να στηρίξουμε πρωτοβουλίες για την έξοδο από την κρίση που μαστίζει και την μαθηματική εκπαίδευση, η περίπτωση του «φ» είναι μια ευκαιρία.
Αθήνα 18Δεκ. 2009
Θόδωρος Πάσχος
Καθηγητής Μαθηματικών του Πειραματικού Λυκείου Αγίων Αναργύρων
Διδάκτωρ Διδακτικής των Μαθηματικών
Γενικός Γραμματέας της Επιστημονικής Ένωσης για τη Διδακτική των Μαθηματικών
Για τα Ελληνικά δεδομένα το "φ" είναι μια ευχάριστη έκπληξη,αλλά ξεφυλλιζοντάς το μόνο, διαπίστωσα ότι το περιοδικό, όχι μόνο αναδίδει μια μαγευτική μαθηματική μυρουδιά (με την μεταφορική έννοια), αλλά και ότι με την πληρότητα και τον πλούτο του διεκδικεί με αξιώσεις μια θέση ανάμεσα στα καθημερινά χρήσιμα εργαλεία δουλειάς και πληροφόρησης για έναν μαθηματικό, έναν μαθητή, κάθε έναν που αγαπά τα Μαθηματικά. Σε διακριτικό αλλά καίριο ρόλο η όμορφη αισθητική αντίληψη και η εξαιρετική δόμηση της ύλης.
Περικλής Παυλάκος
Μαθηματικός, Μ. Sc.
Διαδώστε το. Πρόκειται για μια εξαιρετική ελληνική Έκδοση για τα μαθηματικά, για όλους, αλλά και για μαθητές λυκείου, αλλά και για φοιτητές, αλλά και για Καθηγητές, αλλά και για μπαμπάδες και μαμάδες που Ενδιαφέρονται και που διανύει ήδη τον πέμπτο εκδοτικό της χρόνο. Τους 5 ήδη εκδοθέντες τόμους του "φ", μπορείτε να τους βρείτε στα μεγάλα βιβλιοπωλεία, ή να τους παραγγέλλεται κατ' ευθείαν από το site του περιοδικού. Ο κάθε νέος τόμος κυκλοφορεί κάθε Νοέμβριο. Η υλη του "φ", τόσο από πλευράς εκδοτικής παρουσίασης, όσο και από πλευράς περιεχομένου ειδικά, είναι δύσκολο να βρει πραγματικό ανταγωνιστή, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στον αγγλοσαξονικό-γαλλόφωνο-γερμανόφωνο γενικά χώρο των σχετικών θεματικών εκδόσεων. Όταν το πάρετε στα χεριά σας και το διαβάσετε αυτό γίνεται άμεσααντιληπτό. Καταπιάνεται, με απολυτή πιστότητα και σεβασμό στην γνώση. Από απλά προβλήματα μαθηματικών και λογικής, μέχρι το πως τα μαθηματικά εφαρμόζονται στην καθημερινή ζωή. Συνεντεύξεις με Μεγάλους Μαθηματικούς του καιρού μας, οικογένειες προβλημάτων και πολλά άλλα μυστήρια και ενδιαφέροντα των μαθηματικών. Τα παιδιά ειδικά θα ενθουσιαστούν!!!
Τεχνώνεται και εκδίδεται από τον μαθηματικό του Πειραματικού Λυκείου της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά, Βασίλη Βισκαδουράκη.
Γιάννης Πηλιούνης
Το «φ» είναι μία απίστευτης καλαισθησίας μαθηματική περιοδική έκδοση, η οποία προετοιμάζεται από έναν μόνο άνθρωπο , τον συνάδελφο Βασίλη Βισκαδουράκη , ο οποίος μόνο με αυτή του την
προσπάθεια, προσφέρει μέγιστη υπηρεσία στα Ελληνικά Μαθηματικά.
Γιάννης Πλατάρος
Μαθηματικός-Μ.Εd. Διδακτικής και Μεθοδολογίας των Μαθηματικών
Διευθυντής 1ου Γενικού Λυκείου Μεσσήνης
Όταν πήρα στα χέρια μου "φ" ένιωσα μια έκπληξη για το περιοχόμενο, για τη φιλοσοφία του και την εμφάνισή του. Την ίδια έκπληξη είδα και στα μάτια πολλών συναδέλφων. Δεν ήταν γιατί βγήκε ένα περιοδικό, αλλά γιατί αυτό το περιοδικό είναι φανερό ότι ενσωματώνει μια προσπάθεια, μια θέληση να γίνει κάτι καλό. Στηρίζω αυτό το περιοδικό γιατί εκφράζει και τις δικές μου απόψεις, γιατί δείχνει ότι η ελληνική κοινωνία έχει ακόμα δυνάμεις να παλέψουν για ορισμένα πράγματα.
Μιχάλης Σαλίχος
Σχολ. Σύμβούλος Μαθηματικών
Συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους συναδέλφους να διαβάζουν το «φ» και να αποκτήσουν όλη τη σειρά. Είναι η καλύτερη εκδοτική ετήσια προσπάθεια στη χώρα μας στο χώρο αυτό. Να συνδράμουμε λοιπόν όλοι με κάθε τρόπο, ώστε το "φ" να συνεχίσει διαρκώς να εξαπλώνεται και να τελειοποιείται!
Μπάμπης Στεργίου
Το «φ» είναι το καλύτερο και το πιο προσεγμένο από άποψη ύλης περιοδικό που κυκλοφορεί στη χώρα μας!! Σίγουρα θα το στηρίξουμε όλοι με κάθε τρόπο!!
Αλέξανδρος Συγκελάκης
Συγχαρητήρια για την ιδέα της περιοδικής έκδοσης σας "φ". Με βρίσκει σύμφωνη τόσο η φιλοσοφία του περιεχομένου της όσο και η ποιότητα της έκδοσης. Θεωρώ αναγκαίο να τη συστήσω στις βιβλιοθήκες των σχολείων μας και στους καθηγητές που παρακολουθούν τα σεμινάρια Project τα οποία διδάσκω στο Π.Ι. της Κύπρου. Εύχομαι κάθε επιτυχία στην προσπάθεια σας.
Χρυσούλα Χατζηχρίστου
Μαθηματικός Π.Ι. Κύπρού